Najbolji F1 BLOG
Formula 1 racing
Anketa
Tko je svjetski prvak F1 2010 ?











Brojač posjeta
20506
Koliko vas je online ?
Poredak vozača 2010.

 

1. F. Alonso 25.00
2. F. Massa 18.00
3. L. Hamilton 15.00
4. S. Vettel 12.00
5. N. Rosberg 10.00
6. M. Schumacher  8.00
7. J. Button  6.00
8. M. Webber  4.00
9. V. Liuzzi  2.00
10.R. Barrichello  1.00
11.J. Trulli  0.00
12.H. Kovalainen  0.00
13.B. Senna  0.00
14.R. Kubica  0.00
15.L. di Grassi  0.00
16.S. Buemi  0.00
17.A. Sutil  0.00
18.K. Kobayashi  0.00
19.J. Alguersuari  0.00
20.T. Glock  0.00
21.N. Hulkenberg  0.00
22.P. de la Rosa  0.00
23.V. Petrov  0.00
24.K. Chandhok  0.00

Poredak konstruktora 2010.



1.Ferrari  43.00
2.McL-Mercedes  21.00
3.Mercedes  18.00
4.Red Bull  16.00
5.Force India  2.00
6.Williams  1.00
7.Torro Rosso  0.00
8.Renault  0.00
9.Bmw Sauber  0.00
10.Virgin Racing  0.00
11.Hispania RT  0.00
12.Lotus  0.00

Dobrodošli
Dobrodošli na najveći i nakompletniji F1 blog! Uživajte!
Utrka
Blog
nedjelja, ožujak 14, 2010
Michael Schumacher je izjavio da je uživao u svojoj povratničkoj utrci, premda smatra da novi sportski pravilnik koji uvjetuje i drugačije strategije na utrci neće biti dobar za utrkivanje i show. 

Schumacher je utrku završio na šestoj poziciji, s više od 40 sekundi zaostatka u odnosu na prvoplasiranog Fernanda Alonsa. 

"Radi se samo o startu nakon kojeg pazite na svoj ritam i trudite se ne griješiti," opisao je svoje dojmove britanskom BBC-ju. "Pretjecanje je praktički nemoguće, osim ako netko ne napravi pogrešku. Lewis je, primjerice, napravio jednu pogrešku i Nico ga je uspio prestići, ali mu je ovaj vratio kroz boks. To je to, to je sve."

"To je sva akcija koju ćemo, nažalost, imati u okolini pod ovakvom strategijom utrke."



"No, svejedno je bilo zabavno, posebno početak. Sada ćemo raditi kako bismo ulovili momčadi koje su ispred nas."

Problemi s gumama

Schumacher je priznao i da je tijekom utrke imao problema s gumama, ali radi se samo o tome da se tek treba naviknuti na slickove, budući da je Formula 1 2006., kada je odvozio svoju posljednju punu sezonu, vozio na gumama s utorima.

"Imamo nova pravila s novim gumama i svi se moraju nositi s tim," dodao je. 

"Imao sam malenih problema, ali mislim da je to nekako normalno nakon tri godine izbivanja. Morate pronaći svoj stil i nove elemente. Momčad i ja ćemo raditi na tome," zaključio je. 


F1sport @ 16:45 |Komentiraj | Komentari: 38 | Prikaži komentare
Sebastian Vettel vjeruje da je mogao pobijediti na Velikoj nagradi Bahreina, a da se na njegovom RB6 20 krugova prije kraja nisu pojavili problemi sa ispuhom. 

"Sve je ovog vikenda bilo pozitivno osim ovog kvara. Šteta, ali što možete?" rekao je. "Od subote pa nadalje smo bili najbrži u svim uvjetima. Mislim da smo dobro kontrolirali utrku, imali smo dobru strategiju i pazio sam na svoje gume."

"Gume smo držali pod kontrolom, baš kao i kočnice. Sve je išlo glatko."

"15 ili 20 krugova prije kraja izgubio sam snagu. Ne znam o čemu se radi, ali mislim da se pokvarilo nešto na mehanici. Srećom smo uspjeli nastaviti, ali zapravo smo trebali pobijediti."



"Barem smo osvojili 12 bodova"
Vettel je rekao i da je teško probavio spoznaju da ga bolid ipak neće moći dovesti do pobjede na Sakhiru. 

"To nije jednostavno. Vodeći ste, sve je super i samo morate još doći do cilja. I onda se pojavi taj nesretni kvar i u prvom trenutku ne znate je li situacija postaje gora ili bolja."

"Čini se da smo se uspjeli oporaviti, ali osjećaj nije bio sjajan jer smo puno izgubili. No, barem smo osvojili 12 važnih bodova," zaključio je. 


F1sport @ 16:42 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
Fernando Alonso je na najbolji mogući način započeo karijeru s Ferrarijem, pobijedivši na prvoj ovosezonskoj utrci u Bahreinu. Odličan rezultat talijanske momčadi je upotpunio i Felipe Massa koji je uzeo drugo mjesto, ali dvojica su na čelo poretka izbila tek nakon što je Sebastian Vettel posustao zbog tehničkih problema. 

Dvadesetdvogodišnji Nijemac je na kraju ipak uspio doći do cilja i osvojiti bodove koje donosi četvrto mjesto, a njegove probleme je iskoristio i McLarenov vozač Lewis Hamilton koji se popeo na posljednju stepenicu pobjedničkog postolja. 

Mercedesovi vozači, Nico Rosberg i Michael Schumacher zatvaraju krug prve šestorice

Prevrat u 34. krugu

Vettel je suvereno držao vodstvo kroz većinu utrke, nakon što je odlično startao i do prvih zaustavljanja u boksu od 17-19 kruga izgradio prednost od pet sekundi u odnosu na drugoplasiranog Alonsa.

Alonso je Massi drugo mjesto uzeo već na prvom zavoju, a Vettelu je se približio nakon što je nove gume uzeo krug prije njega. Zaostatak je postepeno smanjivao u drugom dijelu utrke, dok ga je Massa pratio na razmaku od 1.5 sekundi. 

Tijek utrke se iznenadno promijenio u 34. krugu, nakon što je Vettel usporio na ciljnoj ravnini, a momčadi preko radija prijavio probleme s gubitkom snage. Kasnije u utrci je postalo jasno da se radi o problemima sa ispuhom.

Fernando Alonso mu je se uskoro našao na repu te ga je nakon nekoliko krugova pretekao na ulazu u posljednji zavoj. Odmah nakon Alonsa, Vettela je napao i pretekao i Felipe Massa, i to na ulazu u prvi zavoj.  



Alonso juri u završnicu

Nakon pretjecanja Vettela, Alonso vozi 5 super brzih krugova i svaki mu donosi približno sekundu prednosti u odnosu na Massu. Najbrže krugove vozi do kraja utrke, a prednost u odnosu na Masse postaje dvoznamenkasta brojka.
Lewis Hamilton je Rosberga u Mercedesu preskočio tijekom prvih zaustavljanja u boksu, a 3. mjesto od Vettela je uzeo 11 krugova prije kraja. 

Michael Schumacher je povratničku utrku proveo i završio iza momčadskog kolege Nice Rosberga, ali je se uspio obraniti od napada Jensona Buttona i Marka Webbera, koji su pozicije zamijenili tijekom zaustavljanja u boksu, u 19. krugu.

Kubica i Sutil se probijali kroz poredak

Unatoč dimu koji se pojavio na startu utrke, Mark Webber kasnije nije imao tehničkih problema. Jedina druga drama na startu je bio dodir između Roberta Kubice i Adriana Sutila u Force Indiji. Iako su nakon toga pali na začelje poretka, na kraju su uzeli 11. i 12. mjesto.
Ranije zaustavljanje u boksu je Kubici omogućilo da ranije nadoknadi zaostatak za vozačima iz sredine poretka, no na kraju se ipak nije uspio dovoljno približiti Barrichellu na 10. mjestu. 

Debitanti Vitalij Petrov i Nico Hulkenberg su imali teške utrke. Hulkenberg se najprije izvrtio, dok je se Petrov iz utrke povukao zbog problema s ovjesom, što bi mogla biti posljedica agresivnog jahanja preko utrka. Prije odustajanja, Petrov je, zahvaljujući dobrom startu, držao 11. mjesto. 

Lotus došao do cilja, Virgin i HRT rano otpali

Oba Lotusova vozača su došla do kraja utrke, a Kovalainen i Trulli su kasnili 3 sekunde po krugu u odnosu na ritam vodećih vozača.

Druge dvije nove momčadi nisu dugo trajale. Karun Chandhok se sudario već u drugom krugu, a 16 krugova nakon njega je odustao i Bruno Senna, zbog problema s hidraulikom. Iz utrke su rano odustali i Virginovi vozači; Lucas di Grassi je zbog problema s mjenjačem stao u drugom krugu, a isti kvar je imao i Timo Glock, koji se u njegovom slučaju pojavio nakon što je prestigao Heikkija Kovalainena.

F1sport @ 16:40 |Komentiraj | Komentari: 0
četvrtak, ožujak 4, 2010
Svjetska automobilistička federacija je u srijedu navečer objavila definitvnu listu sudionika svjetskog prvenstva Formule 1 2010.

Kao što se i očekivalo, američka momčad US F1 je izgubila svoje mjesto, a vijest koja će razočarati srpske F1 fanove je i odluka FIA-e da prazno mjesto na gridu ne dodijeli njihovoj momčadi Stefan Grand Prix, koja baštini Toyotine F1 operacije. 

"Razmotrivši nekoliko različitih opcija, FIA želi potvrditi da u ovom stadiju nije bilo moguće pronaći zamjensku momčad a prvenstvo," stoji u priopćenju kojeg je FIA objavila.

"FIA će u narednim danima objaviti detalje novog selekcijskog procesa za kandidate koji žele popuniti bilo koje od praznih mjesta za početak sezone 2011."

Drugim riječima, nade američke momčadi US F1 da će im FIA sačuvati mjesto na gridu za sljedeću godinu ovom rečenicom padaju u vodu. 

Campos preimenovan u HRT

FIA-ina lista je također potvrdila i da je momčad Campos Meta 1 preimenovana u HRT, dok će Sauberova momčad u svom službenom nazivu i dalje nositi BMW-ovo ime, unatoč povlačenju njemačkog proizvođača iz Formule 1.
Dodajmo ovome i da je FIA objavila brojeve s kojima će Sauberovi vozači nastupati ove sezone, što je bilo neizvijesno s obzirom da je švicarska momčad na kratko ostala bez svog mjesta na gridu. De la Rosa će tako imati broj 22, a Kamui Kobayashi 23. 

Sve momčadi i vozači u tablicama lijevo

F1sport @ 17:51 |Komentiraj | Komentari: 0
Momčad HRT Formula je objavila da će njihov drugi vozač ove godine biti Indijac Karun Chandhok, a službeno će ga predstaviti danas u Murciji, zajedno sa ostatkom momčadi. 

"Vrlo sam zadovoljan što ćemo danas u Murciji službeno otkriti livreje našeg bolida. S Indijcem Karunom Chandhokom smo kompletirali i vozačku postavu za našu prvu sezonu," izjavio je direktor momčadi Colin Kolles.

"Impresionirani smo Karunovim performansama iz GP2. Indija je sjajna zemlja i bit će super što će na gridu prve Velike nagrade Indije imati i indijskog vozača," dodao je.  



"Uistinu vjerujem da imamo odličnu platformu na kojoj ćemo se izgrađivati i s koje ćemo napredovati u performansama ove godine. Sada moramo zajednički raditi. Moramo zajedno učiti i razvijati momčad."

Carabante ponosan na prvu španjolsku F1 momčad u povijesti

Vlasnik momčadi HRT, Jose Ramon Carabante je dodao: "Nova momčad HRT F1, Hispania Racing F1 Team, je rođena u Murciji. Ponosan sam poželjeti vam dobrodošlicu u grad iz kojeg vučemo svoje korijene i što sam svojoj zemlji omogućio da bude ponosna na prvu španjolsku F1 momčad u povijesti."

F1sport @ 17:45 |Komentiraj | Komentari: 0
Britanski tjednik Autosport je u utorak navečer na svojim internetskim stranicama objavio da virtualna američka momčad US F1 više nema apsolutno nikakvu budućnost te da joj u narednim danima predstoji gašenje i zatvaranje vrata. 

Upravo je takav scenarij F1Racing.com.hr predvidio prije točno godinu dana, kada je objavljeno pokretanje momčadi. 

Autosport piše da je nekoliko desetaka preostalih zaposlenika u Charlotteu informirano da njihove usluge više neće biti potrebne, budući da operacije i planovi neće biti nastavljeni.  Vijest im je priopćio direktor proizvodnje Dave Skog, a u tim trenucima u tvornici nije bilo dvojice najodgovornijih - Petera Windsora i Kena Andersona, dvojice nekompetentnih lažljivaca koji su godinu dana sustavno manipulirali i narušavali intelektualni integritet javnosti.

Krah US F1 još uvijek nije službeno potvrđen, a njezin PR odjel i dalje nastavlja s bezobzirnim ignoriranjem svih medijskih upita. 



Nije uspio Windsorov i Andersonov posljednji trzaj

Prije otprilike tjedan dana, upravitelji momčadi Ken Anderson i Peter Windsor su se dosjetili promijeniti strategiju pa su FIA-u javno zatražili dozvolu da propuste četiri prve ovosezonske utrke nakon čega bi, uvjeravali su, bili u potpunosti spremni. 

Nakon negativnih reakcija javnosti i, vrlo vjerojatno, negativnog odgovora FIA-e i vlasnika komercijalnih prava, umovi koji stoje iza US F1 su došli na novu ideju, ali su ovog puta FIA-i ponudili novčanu svotu od čak sedam znamenki u zamjenu za dozvolu da propuste cijelu predstojeću sezonu. 

SGP spreman uzeti mjesto na gridu

Prazno mjesto koje će na gridu za sobom ostaviti US F1 bi potencijalno mogla popuniti srpska momčad Stefan Grand Prix, što postaje sve realističniji scenarij. Očekuje se da će kroz narednih nekoliko dana reagirati i FIA koja će US F1 i službeno oduzeti mjesto  na gridu. 

Još je uvijek nepoznata sudbina glavnog financijera US F1, Chada Hurleya čije su milijune spiskali Windsor i Anderson.  Njega se sve češće povezuje sa Stefanom i s momčadi Campos Meta 1, no Autosport piše i da je moguće da će svoju involviranost u Formuli 1 nastaviti preko neke druge momčadi.


F1sport @ 17:44 |Komentiraj | Komentari: 0
Dietrich Mateschitz smatra da se Red Bull Racing i ove godine mora boriti za naslov svjetskog prvaka, budući da momčad, tvrdi on, sada pripada samom vrhu Formule 1. 

"Imamo realistična očekivanja koja su iz godine u godinu napredovala," rekao je. "Prošlu godinu smo htjeli završiti među prve tri momčadi, što smo i uspjeli."

"Ove godine se želimo boriti za naslov svjetskog prvaka jer smo među tri najbrže momčadi. Sve ostalo ne ovisi o nama, nego o FIA-inim odlukama, vozačkim pogreškama, pouzdanosti, sigurnosnim automobilima i sličnim stvarima."

"Da nije bilo difuzora, Vettel bi već bio prvak"

Mateschitz je rekao i da vjeruje kako je prošlogodišnji spor oko dvostrukih difuzora naštetio njegovoj momčadi te da bi Sebastian Vettel osvojio naslov prvaka, da ga nije bilo. 



"Na početku sezone, mi smo bili jedina momčad bez dvostrukog difuzora koja je mogla pratiti Brawnovu momčad. Ako u obzir uzmete da smo morali ponovno napraviti bolid i da je Vettel morao prihvatiti kaznu nakon Melbournea, vidjet ćete da smo već prošle godine mogli biti svjetski prvaci."

"Sada moramo nastaviti od tamo gdje smo stali. Nemamo garanciju da ćemo osvojiti naslov, ali to nam je cilj."

Rivalstvo vozača je prednost za Red Bull
Mateschitz je uvjeren da su Vettel i Webber spremni za novu borbu u svjetskom prvenstvu, a rivalstvo između njih dvojice jedino može pomoći. 

"Dva vozača jednake snage nisu problem, nego ogromna prednost jer će se međusobno gurati do samih granica. Sebastian je prošle godine imao više pobjeda i pole positiona, ali u najbržim krugovima su jednaki. Vettel, naravno, ima iznimnu osobnost koja se pojavi jednom u nekoliko desetljeća."

"Pod njegovim pritiskom, Mark također pomiče svoje granice. Činjenica da je Vettel proizvod našeg programa mladih vozača je dodatna satisfakcija za nas," zaključio je. 


F1sport @ 17:37 |Komentiraj | Komentari: 0
nedjelja, veljača 7, 2010
Unatoč tehničkim problemima zbog kojeg im je predstavljanje kasnilo nekoliko sati, Virgin Racing je postala prva od novih momčadi koja je predstavila svoj bolid svjetsko prvenstvo Formule 1. 

Prvotno je bilo najavljeno "potpuno digitalno" predstavljanje "potpuno digitalnog bolida," što je slogan koji se odnosi na činjenicu da je firma Wirth Research VR-01 konstruirala bez zračnog tunela. Umjesto toga, koristili su CFD simulacija odnodno dizajniranje unutar digitalne domene. 

"Svi uključeni u Virgin Racing danas su vrlo ponosni. U ovoj prilici, kada je bolid naša najveća zvijezda, želim odati priznanje svim nevjerojatnim ljudima u Wirth Researchu koji su zaslužni za VR-01," izjavio je tehnički direktor momčadi Nick Wirth.

"Sastavljanje F1 momčadi, slaganje inženjerske grupe i dizajniranje novog bolida od samog početka je bio epski zadatak."

"Imao sam sreću da sam do sada radio s najboljim dizajnerima u Formuli 1 i jako dobro sam svjestan što je točno potrebno da budete uspješni u ovom sportu. Kada pogledate što su postojeće momčadi postigle koristeći konvencionalne, ali provjerene dizajnerske pristupe shvatit ćete da nije čudno što se oko CFD-a pojavilo toliko skepticizma."

Ekonomska oskudica kao majka inventivnosti

"No, mi se natječemo u sportu koji prolazi kroz značajne promjene i koji se mora suočiti s teškim ekonomskim realitetima. Uz redukciju resursa, konvencije će postati preskupe i oskudica će doista postati majka inventivnosti.  Apsolutno sam uvjeren u proces digitalnog dizajniranja kao i u priliku da CFD pristup i metodologiju testiramo na najvišoj razini. Želimo demonstrirati da bi ovo mogao biti budući put Formule 1 koji je vrlo, vrlo uzbudljiv."



Virgin je svoj F1 projekt službeno predstavio u prosincu kada je objavljeno da će Lucas di Grassi i Timo Glock biti njihovi vozači. Bolid je pogonjen Cosworthovim V8 motorom kojeg su prvi put upalili prošlog tjedna, a u četvrtak ili petak će na Silverstoneu odraditi i shakedown.

Virgin Racing će se drugim momčadima pridružiti na drugoj seriji predsezonskih testiranja u Jerezu, gdje će biti jedina nova momčad suočena s etabliranim imenima Formule 1. 

"Mi smo ozbiljna trkaća momčad sa ozbiljnim ambicijama i nećemo trčati prije nego što prohodamo," nadovezao se Nick Wirth. "Startne točke od kojih  moramo krenuti su pouzdanost, sigurnost, učinkovitost i biti najbolji od svih novih momčadi. Zatim ćemo donositi performanse na bolid preko kontinuiranog razvojnog programa."


F1sport @ 13:03 |Komentiraj | Komentari: 5 | Prikaži komentare
četvrtak, veljača 4, 2010
Fernando Alonso je postavio najbrže vrijeme na posljednjem danu ovotjednih testiranja u Vlalenciji, a njegov najbrži krug je ujedno i najbrži krug tjedna. Alonso, kojeg je na stazi bodrilo više od 35 000 španjolskih navijača, je tako pomogao Ferrariju da dominantno zaključi prvi predsezonski test. 

Nakon ponedjeljka i utorka kada je F10 bio rezerviran za Felipe Massu, upravljač novog bolida je u srijedu preuzeo Alonso te su mu trebala samo četiri kruga da odvozi najbrži krug kojem se nitko u nastavku dana nije uspio približiti. 

Ferrarijevi protivnici bi, čini se, trebali biti zabrinuti i činjenicom da je Alonso svoje najbrže vrijeme odvozio na početku dugačkog stinta u kojem je odvozio ukupno 12 krugova, što je znak da vremena nije nizao samo za naslovnice.

Pažnju iza Alonsa i dalje plijeni BMW Sauber C29 u kojem je Pedro de la Rosa danas imao drugo najbrže vrijeme. Španjolac se u prvim satima testa sudario s Williamsovim vozačem Nicom Hulkenbergom, no to  ga nije previše omelo te je bio konstantno brz. Najbrži krug kojeg je odvozio iznosi 1:12.094. 

Brawn priznao da je Mercedes ispod očekivanja

Michael Schumacher je test u Valenciji završio na trećem mjestu s najboljim krugom od 1:12.438 unatoč činjenici da njegov W01 još uvijek nije opremljen definitvnom specifikacijom difuzora za 2010. i novim prednjim krilom.  



U odnosu na Alonsa, Schumacherov zaostatak iznosi gotovo sekundu.

Spomenimo i da je Nijemac dan završio sat vremena ranije zbog malenog problema s hidraulikom te da je ukupno kompletirao 82 kruga.

Direktor Mercedesove momčadi Ross Brawn je priznao da momčad ipak nije u formi kojoj se nadala. Objasnio je i da moraju napraviti preinake na rasporedu težine kako bi optimizirali performanse bolida.

"Uvijek je vrlo teško predviđati. Jučer, s punim spremnikom goriva nismo izgledali tako loše, ali malo smo sporiji i imamo problema s upravljanjem i balansom bolida što možemo riješiti do Jereza," rekao je Brawn za BBC. "Znamo u čemu je problem."

"Druge momčadi će također napredovati, ali napredovat ćemo i mi. Nismo brzi kao Ferrari, a Lewis je jučer također bio brz. Čini se da imamo još malo posla," dodao je.

Renault priprema novi aerodinamički paket

Jaime Alguersuari je četvrtim najbržim vremenom demonstrirao poboljšanje u Toro Rossu na čijem se novom bolidu problemi s mjenjačem više nisu ponavljali.

Od svjetskih prvaka koji su danas vozili u Valenciji najsporiji je bio Jenson Button koji se upoznavao s novim McLarenovim MP4-25. 

Button je dobar dio dana proveo radeći s McLarenovim mehaničarima u garaži, gdje je podešavao poziciju sjedenja i upoznavao se s kokpitom McLarneovog bolida. 

Do kraja dana je odvozio ukupno 82 kruga, a najbrže vrijeme koje je postavio iznosi 1:12.951. 

Rus Vitalij Petrov je kompletirao svoj prvi puni dan u F1 bolidu prilikom čega se upoznavao s uvjetima i zahtjevima GP okruženja. Najbrži krug od 1:13.097 je odvozio na kraju dana. 

F1sport @ 14:39 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
Nakon prvog dana kojeg je proveo s novim MP4-25, Lewis Hamilton je razliku u odnosu na prošlogodišnji McLarenov bolid usporedio s "danom i noći."

Hamilton je tijekom drugog dana testiranja odvozio ukupno 108 krugova te je imao treće najbrže vrijeme. "Ako uspoređujem razliku i osjećaj prvih krugova ove godine s prošlom, onda je to kao da uspoređujem noć i dan," rekao je Hamilton. 

"Osjećam se pozitivno. Pažljivo sam pratio razvoj bolida i bio sam vrlo uzbuđen na kraju 2009. kada smo dobili rezultate i kada sam vidio evoluciju ovog bolida u kojoj sam i sam sudjelovao. Danas sam bio vrlo uzbuđen novim dijelovima koji su unaprijeđeni."

"Nadam se da se možemo riješiti sitnih problemčića koje smo imali na prethodnom bolidu."



"Danas sam se dobro osjećao. Cijelo sam se vrijeme smiješio i problemi koje sam imao s prošlogodišnjim bolidom se nisu pojavili na ovom. No, još je puno područja na kojima možemo postići napredak."

McLaren ne želi voziti sa standardnim količinama goriva

Na pitanje je li mu prvi testni dan protekao kako se nadao, Hamilton je odgovorio: "Za mene? Apsolutno. Sve je bilo jako dobro."

"Čini se da je Ferrari vrlo brz, a isto vrijedi i za Sauber. Ali, mi ne želimo voziti s količinom goriva s kojom svi drugi voze. Prilično smo sigurni u ono što radimo, ali potrebno nam je još nešto vremena da pronađemo tu trunku brzine."

Hamilton još ne želi prognozirati

Unatoč optimizmu, Hamilton oprezno odgovara na pitanje je li misli da novi MP4-25 može biti jedan od kandidata za naslov prvaka.

"Prerano je za reći. Osjećam veliko poboljšanje u odnosu na početak 2009. i ne mislim da nam sada, kao onda, trebaju dvije ili tri sekunde. Nadam se da će napredak kojeg napravimo od danas do prve utrke biti jednak odličnom poslu kojeg smo napravili na početku 2009."

F1sport @ 14:33 |Komentiraj | Komentari: 0
Arhiva
« » kol 2016
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Translate
Index.hr
Nema zapisa.